2014. július 28., hétfő

Bűnös lelkek

(Írói megjegyzés: Wáááoohh! 10 feliratkozó! Nagyon-nagyon köszönöm nektek! Szuperek vagytok :)  Jó olvasást ♥ Írói megjegyzés VÉGE)

Megjelent ő... Roberto. Az angyal, aki megölte a legjobb barátnőmet..éljen.

-Szervusz, Elisabeth! Látom megtörtént veled az, amit leírtál a papírra. Hogy érzed magad?

 Én csak összefontam a karom, és felvont szemöldökkel néztem rá. Hogy gondolja, hogy úgy viselkedik velem, mintha misem történt volna?!

-Na jó, látom nem akarsz szóba állni velem..-kezdte-És ezt meg is értem. De hidd el..Quimby-nek ez volt a terve. Hogy ne beszéljünk.. és...

-És mi?? És mi Roberto?? Miért akarná ezt??

-Mert egy anti angyal! Gonosz- nézett rám úgy,mintha egy idióta lennék. Jó, ha az ember anti angyal, akkor gonosz is.. logikus.

-Igazad van-sütöttem le a szemem, majd átgondoltam mindent. Fájt, és nehéz volt elhitetni magammal, hogy megbocsájtottam. Vége. Nincs több gyűlölet. Nem  haragszom. Képes vagyok rá. Már éppen elindult  volna, amikor megszólaltam.

-Kérlek ne menj el..-kértem-Én..én hajlandó vagyok megbocsájtani!

-Tényleg?-csillant fel a szeme, majd odajött hozzám, és szorosan megölelt. Akkor lépett be anya és Brigit.

-Kislányom, kit ölelgetsz?-ráncolta össze a szemét anyu. Persze ők nem látják az angyalomat, mivel ő az enyém.. és így tényleg fura, hogy a levegőt ölelem..khm.. na mindegy.

-Óó... az őrangyalomat-vigyorogtam-Amikor meghaltam, ő is segített nekem.

-Öhmm.oké..  más esetleg??-kérdezte Brigit összehúzott szemekkel. Érthető, hogy gúnyolódik 1., mert ő Brigit Morgn, és 2. Mert nem tudja, miken mentem keresztül/kikkel találkoztam.

-Sokkal több, mint gondolnád!- forgattam a szemem-Rengeteg dolog történt velem,amíg nem éltem.

-Persze, majd elmeséled biztos-felelte unottan, bár az arckifejezéséből ítélve  jól szórakozott.  Mármint rajtam. Ez természetes.

-Ha kíváncsiak vagytok..elmesélhetem-mosolyodtam el-Szerintem tetszeni fog.

-Oké, majd holnap! Na, már látom, jönnek a nővérek, visznek át biztos a szobádba-dobolt a combján anya-megnézném, milyen körülmények között fogsz "lakni".

-Szerintem egy mocskos barlangba dugnak be, étel és ital nélkül-felelem gúnyosan-Nyugi, minden rendben lesz.

 És akkor bejöttek. Anyu  nem vette észre, de egy fiú is volt köztük. De még milyen fiú! Azonnal elkezdtem morzsolni az ujjaimat, és azt hittem, nyomban elájulok. Mélykék szemei rám találtak.. fekete haja fel volt egy picit zselézve, bőréről tudtam,hogy nem rég tengerparton járt..már csak egy napszemüveg kellett volna, és egy gitár, és akkor elhiszem, hogy ő a legújabb tinisztár. De nem. Ő csak egy ápoló.  Viszont nem csak én találtam helyesnek. A 3 nővér csillogó szemmel bámulta őt. Na, ez nem is lenne baj, de egy közülük kitűnik..a szépségével. Hosszú, fekete haj, jól látható smink, divatos, tűzpiros körmök.. ja, és a ruháját átvarrta, így pont olyan, mint a filmekben. Egy fehér-piros miniruha. Szerintem túl sokáig nézhettem, ugyanis már ő is nézett engem. Pillantása körülbelül ezt sugallta: "Nézz csak. Szebb vagyok nálad! Ezt ő is tudja! Chh.. téged kell ápolnom..Szuper"
 Persze nem voltam gyáva, azonnal "visszaválaszoltam" Egy szó nélkül. Szemkontaktussal. "Én természetes szépség vagyok! És te?  A sok vacak nélkül mi lennél?"

 Na jó, igazából nem tudom, hogy megértette-e , amit mondok, de akkor nem is érdekelt.Mert megszólalt a srác.

-Szia! Remélem, tegezhetlek.  Én, és ők-mutatott a 3 grácia felé- fognak ellátni téged, amíg itt vagy.

-Óó.. oké.. és.. rendben..-motyogtam. Még Dean se tudott így megzavarni. Furcsa. Pedig őt mindennél jobban szerettem. De  most vissza a jelenbe.

-Minden oké veled? -kérdezte fürkészve.

-Hát..igen.

-A doktor úr is ezt mondta?-mosolygott. Akkor megértetem. Nem "flörtölni" akart velem, csak végezte a munkáját. Auchh. A nővérkék gúnyos vigyorral pillantottak felém, amit meg is értek. Ilyen lettem volna én is az ő helyükben.

-Nem..van egy nagy fekete folt az oldalamban. Holnap röntgen-húztam el a számat.

 Többet már nem is beszéltünk. Legalábbis szavakkal.  Amikor egymásra tudtunk nézni, megtettük. Tüsténkedett körülöttem egy sort, aztán eljött az este. Khmm..

-Nos..-krákogott-Most jön a fürdés. Öhmm.. esetleg hívjam a rokonaidat, vagy ő-fordította a fejét a főgonosz ápolónő felé-jó lesz?

-Inkább Brigitet, az ikertesómat választanám.-feleltem remegő gyomorral.

Csak kacsintott egyet, és kiment, hogy hadd telefonáljak. A többi nővér követte a példáját.

-Szia Brigit! Be tudnál jönni? Mi?! Mi dolgod van?Nee..gyere már be, ne szívass. De most komolyan programod van? Oké..hívom anyut. Szia.-és letettük. Nem igaz, de tényleg..na mindegy, tárcsáztam anyát.

-Szia anya! Bejönnél hozzám fürdetni? De, van ápoló..Anyaaa!! Kérlek! Hjajj..na jó. Nem hisztizek! Nem is! Lényegtelen, akkor majd holnap. Szia..-ő is visszautasított. Oké, nem parázok, majd megfürdök egyedül.
 Belépett Ő és az ápolók is.

-Na? Jön?-érdeklődött.

-Őő...háátőő....nem..- sütöttem le a szemem-És anyu sem.

-Akkor..Hé! Légyszi, fürdesd mér meg! Kösz-nézett a..nos, a legcsúnyább csaj felé. Huhh.

 Ő csak unottan rám nézett, és a fürdőszoba felé mutatott.

----------Egy kibírható fürdés után-----------

 Nem említettem, de szégyellős vagyok. mégis hogy fürdessen meg egy IDEGEN? Egy kicsit hezitáltam, mert a fejemben különböző összeesküvési-elméletek születtek meg. Például: Ha készen vagyunk, odamegy a szép nővérhez, és elmondja..a "méreteimet". Khmm..na igen. Szerencsére ilyen nem történt, de akkor is..   Túl estem rajta, az a lényeg. Vacsi után (két szelet kenyér, választható feltéttel) bekapcsoltam az mp3 lejátszóm, és hamarosan elaludtam. ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♫





2 megjegyzés:

  1. Úristen nagyon király ez a story bármikor amikor tudod folytasd. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh igazán köszönöm :) ♥ Az új rész kint van :) A kövi a verseny után jön majd.

      Zsófi

      Törlés