2014. július 9., szerda

Angyalok és démonok*

Csak írtam, és írtam és írtam...... De nem lett belőle semmi. Ezek szerint.. maradnom kell. Borzalmas volt ott állni, és várni, hogy döntsenek rólam (!!!).

-Nahát, ez elképesztő!- mondta Quimby, mire ránéztem a papírra. Egyszer eltűnt, máskor  látszódott az írás. El próbáltam olvasni a firkantgatásomat : "Egyszer úgyis vége a....-és itt nem tudtam tovább menni, mert hirtelen Dean kikapta a kezemből, és széttépte!!!

-Mégis mit csinálsz???- kérdeztem elkerekedett szemmel.

-Ez a feladatom...-suttogta.- Nem szabad elolvasnod, amit írtál..

-De miért??- hüledeztem. Hiszen biztos valami fontos volt ráírva!!!!!

-Igen. És pont ezért vettem el.

 Több beszédre már nem volt időnk, ugyanis Quimby is szóhoz akart jutni.

-CSENDET!-ordította- Liza... te nem vagy közénk való. Ilyet senki sem tud, csak az angyalok. Úgyhogy kérlek, távozz!- mondta halk, de ellentmondást nem tűrő hangon.

-Dean...-kezdtem.-Te.. jössz?

-Nem. Engem nem engednek ki... soha.

 Szavai sokkoltak, legszívesebben megöleltem volna, de nem tehettem. Mert mindenki figyelt...és várták, hogy menjek.

-Én aztán nem megyek innen!-üvöltöttem fel, és elkezdtem rugdosni a földet. Nem, nem úgy mint egy idióta, inkább mintha egy bogarat akarnék eltaposni...Na mindegy.

-Azonnal vigyék el! Őrök!  Gyerünk, MOST!

 Nem tudtam, miért akar kizavarni... aztán rájöttem. A talpam alatt a föld megtört, és egyre nagyobb repedés húzódott a városban. És én mégse mozdultam. Csak álltam. Az egyik őr íjat vett a kezébe (valami speciális, halottölőt) és le akart lőni. A nyíl egyre gyorsabban jött felém, én meg védekezésképpen a karjaimat a fejem elé tettem. Amikor egész közel volt.. nem jött tovább.Értetlenül néztem, mindenki sugdolózott és felém mutogatott. A kezeim pajzsot képeztek,így nem haltam meg másodszorra .És akkor hátranéztem... 2 gyönyörű, hófehér, óriási szárny volt rajtam! Elmosolyodtam, majd újra előrefordultam. De akkor már senki sem volt ott. Még Dean se....

                                                                    Brigit.. angyalként :)

Bocsi, hogy ma rövid lett a rész, remélem azért tetszik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése