2014. június 14., szombat

Viszlát!

 -Nem mertem a szemedbe nézni, mert..... ott voltam. Vásárolni indultam, és láttam egy hajléktalant. Veletek..... Követtelek titeket, egészen addig, amíg le nem szúrt. Gyáva voltam. Nem mentettelek meg. És
most miattam halsz meg.... Annyira sajnálom! Leblokkoltam, és mozdulni se tudtam. Kérlek bocsáss meg!

 Tátott szájjal hallgattam az anyámat. Hogy micsoda? Ott volt? Még válaszolni se tudtam. Amikor végre magamhoz tértem, csak ennyit mondtam:

 -Mo-moost menj el. Nem  a-akar-lak látni.

-Nem hagylak itt többször! Megbántam, és soha nem fogom elfeledni a tettemet.

-Engem nem érdekel, ké-érlek hagyj magamra!

-Kislányom...ha szeretnéd, hát elmegyek! Hozzak neked valamit?

-Nem. Tőled nem kell semmi. Fredy és Brigit majd  még bejön. Tőlük kértem pár dolgot.

-Akkor szia. -adni akart egy puszit a homlokomra, de én elhúztam a fejem. Jó döntés volt? Nem tudom. Még kell egy pár nap, amíg újra tudom "szeretni". Ha az a halálom napja, akkor is.
 Megint sírva ment ki, nekem pedig eszembe jutott valami. Milcy-t még fel se hívtam! Mi lehet vele? Azonnal tárcsáztam a számát.

-Szia Liza! Mi van veled??

-Szia! Először is! Te hogy vagy??

-Jól, viszont enyhén depis lettem. Félek, hogy megtalál. Nagyon rossz.

-Nekem rosszabb. 1 hetem sincs...... amikor leszúrt, valahogy beüthettem a fejemet, és nagyon... csúnya lett...... nem élem túl.

-Jesszusom, ez szörnyű! Miattam van az egész! Elfutottam!!

-Nem baj. Jól tetted. Nem úgy, mint egyesek........

-Ki az?

-Anyu.... ott volt, és nem jött segíteni. A másik Lisa.... felhívtam, és jól beolvastam neki..... ezek után még ő sértődött be!!!!!!!! Szerinted??

-Huhh....gáz.......mikor mehetek be hozzád?

-Bármikor. Amikor csak szeretnél.

-Rendben, akkor 4 körül megyek. De most dolgom van, nem baj?

-Dehoogy! Majd talizunk. Szia!

-Szia.

 Azután csak feküdtem. Uhh...még senkiről sem írtam le semmit......most van rá időm, úgyhogy mindenkit bemutatok.

 Elisabeth Morgn (én)

 Derékig érő, szőke hajam van, lejjebb egyre pinkül. Legjobb barátnőm: Milcy Fantla. Sokszor hisztis vagyok, és gyerekes. Szeretem a vicces dolgokat, a programokat.
Milcy Fantla

Legeslegeslegjobb barátnőm. Szinte mindenhol együtt vagyunk, mindent megosztunk egymással. Szeret rockot hallgatni, ennek ellenére nagyon sírós fajta. A véleményét megmondja, érzéseit nem titkolja. Sokszor ezért is kerül bajba. Nem dől be másnak könnyen, viszont volt egy alkalom, amikor elvesztette a fejét. Egy fiúnál. Milcy szemüveges, eredetileg fekete (mára már barnás-szőke)  göndör hajú.Íme egy kép róla:

Holnap a többieket is írom :)
                                  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése