2014. június 18., szerda

Utolsó napok 2/2

-Ki az? -kérdeztem.

-Majd meglátod! -mosolygott.- Na most már tényleg megyünk, mert anyu dobott egy SMS-t, hogy vár minket.

.Naaa! Mondd meg, légyszi!

-Kíváncsi vagy, ugye? Dean és Logan.

-Nem mondod komolyan!!!!!!!! Dean éppen Floridában nyaral a családjával!

- Szerinted, amikor csak pár napod van hátra, nem jön be?

 A pulzusom az egekbe szökött, nehezen vettem levegőt.  Nagyon jó érzés töltött el, ellenben a fájdalommal. Ugyanis Dean szülei utálnak. Mit szólnak ahhoz, hogy miattam szakítja meg a családi nyaralást??

- Annyira örülök...de..... ez tök bunkóság. Mármint a szüleivel szemben.......

-Elisabeth! Te a barátnője vagy, akit holnap lát utoljára! Ha egyáltalán lát!! És tudod, mi lenne a bunkóság? Ha besértődnének! Ezen!

-Jó, de akkor is..........

-Nincs de!  Viszont anyu már izgul, hogy hol vagyunk. Puszil téged is! Szia Liza! Holnap jövünk!- és odajött megölelni. Úgy éreztem, hogy utoljára. Sírtam egy sort. De a java hátra volt!

-Szija Liza, gyeje hazaa!!!!! A macim már nagyon váj.....- mondta Fredy.

-  Brühühühühhühühühühhühühühühühühhhhüüüüüüü -csak ennyit tudtam neki mondani válaszul.

 Kimentek. Utoljára láttam őket. Pár perc múlva egy nővér jött be.

-Hogy van?

- Nagyon gyengének érzem magam.

-Aha... értem. Vigyem át egy vizsgálatra?

-Igen, azt megköszönném.

 Átvitt az orvosi szobába. Az orvos megvizsgált, és adott egy gyógyszert. Ettől nagyon elálmosodtam. Teljesen kába lettem, amikor visszakerültem a szobámba, már aludtam. Az álmomban magamat láttam, amint ezt mondom: "-Felkelek én még valaha?"

Sajnálom, a mai rész rövidre sikeredett! Remélem azért tetszett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése