2014. június 30., hétfő

Megpróbáltatásaim 2/2

 Elindultam a nagy útra. Vagyis, elindultam volna. Ha ez a dög nem zavart volna.....Jó, nem is annyira dög...Kicsit sem dög.Na, akkor az elején.
 Minden rendben volt. Hátamra vettem a nem létező túrazsákot, nem létező súllyal, és mentem. Nem fáradtam el, örültem, hogy halottként e zavaró tényező nem  hátráltat. Viszont egyes érzékeim megmaradtak. Például a látásom..a hallásom (megtompult, de még hallok)  és... a 6. érzékem.  Éreztem, hogy valaki követ, de amikor hátrafordultam, senki nem volt ott. Furcsa....na mindegy is, mentem tovább. Aztán hirtelen valaki megfogta a nyakam, és befogta a számat. Mivel azonnal szabadulni akartam, haraptam egyet. A számat azonnal elengedte, viszont a nyakamat ugyanúgy fogta...ha csak nem erősebben. Mivel a kezeim szabadok voltak, így elkezdtem püfölni. De azt is lefogta....egy ÚJABB kézzel. Remegő gyomorral fordultam meg...nem tudtam, mi lesz mögöttem.  Az őrangyalom!  Csak tiszta feketében, "menőbb" szárnnyal. Szeme is megváltozott, kék helyett  pirossá alakult. Ajka fekete rúzzsal volt lefestve.  Haja kuszán állt, szőke helyett majdnem fekete árnyalattal. Azt még nem említettem, hogy fiúról beszélünk. Igazán.. tetszett.

 -Hát te? Mit keresel itt? És mi lett a fehér cuccaiddal? - csodálkoztam.

-Nem az vagyok, akire te gondolsz. Én az "Anti őrangyalod" vagyok.  Csupa rosszra foglak vezetni... és te megteszed.

-Persze, hogyne! Várj, mi?? Nem! Nem fogok rosszat cselekedni. Az angyal azt mondta, hogy ha rosszat teszek, rossz sorsra jutok a következő életemben! És én nem szeretnék....

-Arról kezeskedem, hogy nem kerülsz bajba. -mosolygott rám.  A nézése...a szemei... mind...na, értitek..Szóval megtetszett az anti-angyalom...Szuper.

-Te direkt ilyennek lettél teremtve?? -kérdeztem. Reméltem foga az adást. Fogta.

-Igen Hogy imponáljak a kedves, rosszat nem tevő lányokat.

-Akkor sikerült.-nevettem fel.

-Örülök-majd odalépett hozzám, és megcsókolt. Ha nem fog erősen, azt hiszem, elájulok. Aztán eszembe jutott Dean.. a földi barátom.... Azonnal elszégyelltem magam. Anti úr is észrevette, hogy baj van,így mélyen a szemembe nézett, és megkérdezett.

-Mi a baj?

-Dean!

-Ki?

-Dean, a halandó barátom! -sütöttem le a szemem.

-Elisabeth.... én vagyok az. Visszamentem Floridába, és...szörföztem...aztán belefulladtam a vízbe. És hát.. Anti-angyal lett belőlem.

-Szóval...te vagy..Dean?? És hogyhogy úgy nézel ki, mint...-de belém fojtotta a szót.

-Ez a munkám. Egy kicsit hazudtam, azzal, hogy "imponálok a lányoknál". Mert ugyan úgy, ahogy az angyalodnál, ugye ő is 1 emberre vigyáz. Én is. Annyi a különbség, hogy én nem vigyázok, hanem rossz dolgokra veszlek rá.

 Nem is tudtam mit mondani. Elöntött a boldogság.

-Na, min mosolyogsz Liza?

-Ááá..semmi...csak..annyira örülök neked.. vagyis nekünk...

-Igen, egyet értek-vigyorgott, majd magához húzott, és egy puszit nyomott a fejemre.

-Na és most? Hova tovább?

-Én most elmegyek. Pillanat és jövök. Leadom ezt a feladatomat. És veled leszek, örökre.

-Ne mááár! Miattam nem kell! Amúgy ez a szerkó attól még marad rajtad?

-Persze, de a szárnyak nem. A rúzst....is leveszem. Visszaváltozzak Dean-né?

-Hát..döntsd el te.....

-Rendben. Na, egy perc és itt vagyok. Meg se moccanj!

 Vártam.... és elgondolkoztam. Legszívesebben azonnal elmondtam volna mindenkinek a hírt. Csak volt egy bökkenő. Halott voltam.
 Visszajött...Dean-ként.  Átölelte a vállam...és megint megcsókolt.

-Figyelj...-kezdtem. Fürkésző tekintettel méregetett, hogy mi lehet a baj.- Ez a cucc nem áll jól, csak antikén.

Elröhögte magát, aztán rákulcsolta az ujjait az enyémre. Vigyorogtam, mint a vadalma,  fülig ért a szám.  A pulzusom az egekbe szökött. Vagyis szökött volna... merthogy nem volt pulzusom. Mindegy, jól hangzott.
 Így sétálgattunk. Együtt. Vele.

Dean és Elisabeth (Dean már nem anti)


 Az anti angyal.




Ennyi volt a mai rész. Remélem tetszett :) A következő rész lehet, hogy késni fog egy pár napot. Ne haragudjatok, kérlek :)

Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése