2014. június 26., csütörtök

Megpróbáltatásaim 2/1

Rengeteg problémám van.

1. HOL ALUDJAK?!!
2. MIT EGYEK??!
3. UNATKOZOOOM!!!!

Most mit csináljak???  Sok kérdés merült fel bennem, amikor megjelent valaki lelki szemeim előtt. Szó szerint. Muhahaha.

-Szervusz! Én vagyok az őrangyalod! -kezdte.

-Komolyan? Akkor segítsen! Vagy adjon tippeket!-mondtam.

-Mi az a "tipp"?-kérdezte döbbenten.

-Hát... jó tanács.... vagy... tippelés a lottóban -nevettem fel.

-Szóval adjak neked öhmm.. tippeket... vagyis jó lottószámokat???-mosolygott.

-Neem! Jó tanácsokat! Például. Hol aludjak? Mit egyek?

- Figyelj, ezeket magadnak kell megtanulnod. Egész életedbe én vigyáztam/fogok vigyázni rád. De amikor halott vagy, nem tudok. Meg van kötve a kezem. Csak azt tudom mondani: Vigyázz magadra! Ne tegyél rosszat, mert ez határozza meg, milyen lesz a következő életed. Lásd: aki megölt. Ő halottként lerúgott mindenkit a lépcsőkről. És ilyen sorsra jutott.........

-De miért nem segíthetsz? Vigyázni azért vigyázol rám?

-Azért nem segíthetek, mert nem mentél a fénybe. És persze, vigyázok rád. Minden héten meglátogatlak.

-Óóó...akkor jó. Köszönöm.

-Nincs mit!-és eltűnt.

  Gondolkodtam, és rájöttem, bármelyik házban aludhatok. Mondjuk, Milcynél. Jó ötletnek tűnt, így vissza is mentem hozzá.

-Hahóóó!!!! - üdvözöltem.

 Nem válaszolt. Hmm.... ez furcsa. Felszaladtam a szobájába....és nem hittem el, amit látok! Az asztalán volt egy kés..használta!!!!! Öngyilkos lett!!! Aztán jobban megnéztem az asztalt, és ott volt egy levél. Gyorsan átolvastam.

Szülein, rokonaim,barátaim!

Szeretnék tőletek elbúcsúzni az öngyilkosság előtt! Hogy miért teszem? Ch.. jó kérdés.
 Régóta zavar valami...vagy valaki...nem tudom ki az. Nem hagy békén, a fejemben motoszkál. Egyszerűen zaklat. De bárkit is kérdezek meg, (akár orvost is) nem tudja megmagyarázni. Remélem, most örülsz, te szemét! Meghalok!!!!!!!  A minap találkoztam Liza szellemével. Kedves volt, és hallottam minden szavát! Megvédett, hogy ne vagdossan magam. Apropó, vagdosás!  Kb. 3 hónapja csinálom. Ez az izé 4 hónapja üldöz.. Nem mertem elmondani, hát, ez lesz belőle. Na mindegy is. Megyek, mert  valaki mondott nekem valamit: VÉGE!

 Rám jött a sírhatnék. Ki volt az?? És miért?   Azonnal meg kell találnom! Talán.....ha megkérdezném Milcy szellemét, akkor meg tudnám, ki az!! Na de... HOL VAN MILCY??  Kerestem mindenhol, de tényleg.....sőt........New York-ból  is átmentem Los Angelesbe, és Kaliforniába is. Átrepültem a Hollywood felirat felett, és kinéztem magamnak egy tök jó napszemcsit. Milcy pedig....sehol. Aztán beugrott: lehet, hogy ő a fényt választotta? Biztosan. Nos, akkor kereshetem meg egyedül ezt a szemetet. Uhh... remélem valaki segít majd!

Vajon Liza megtalálja a gyilkost? Minden kiderül.....később. (Holnap- holnapután)

Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése